Herantis Pharma julkaisee touko-kesäkuun uutiskirjeen

Kerroimme Lymfactin -kehitystyön etenemisestä ja keskustelimme jatkosta johtavien asiantuntijoiden kanssa EURAPS 2019 -tapaamisessa. Lue myös terveiset rahoittajatapahtuma Bio€quitystä!

Herantis Pharma Plc
Company release 01 Jul 2019 at 7:00 am

Herantis Pharma julkaisee touko-kesäkuun uutiskirjeen

Herantis Pharma Oyj
Lehdistötiedote 1.7.2019 kello 9:00

Herantis Pharma Oyj (”Herantis”) on julkaissut touko-kesäkuun 2019 uutiskirjeensä, joka on tämän lehdistötiedotteen liitteenä.

Herantiksen osakkeenomistajille suunnattu uutiskirje julkaistaan joka toinen kuukausi yhtiön verkkosivustolla. Uutiskirjeen voi myös tilata lähetettäväksi sähköpostitse.

Lisätietoja:

Herantis Pharma Oyj, Pekka Simula, toimitusjohtaja, puh. +358 40 7300 445
Yhtiön verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka keskittyy regeneratiiviseen eli uudistavaan lääketieteeseen ja sairauksiin, joihin ei tunneta riittävän hyviä hoitoja. Yhtiön kliinisiin tutkimuksiin edenneet lääkeaihiot, CDNF ja Lymfactin, pohjautuvat alojensa johtavaan tieteelliseen tutkimukseen maailmassa. Molemmat tähtäävät läpimurtoon vaikeissa sairauksissa: CDNF hermorappeumasairauksien kuten Parkinsonin taudin hoidossa, Lymfactin rintasyöpähoidon aiheuttaman lymfaturvotuksen ja mahdollisesti muiden lymfaturvotuksien hoidossa. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n First North -listalla.

Jakelu:

www.herantis.com